sobota, 9. februar 2013

Prva snubitev (pa ne zame!)

Po Emyjini smrti se zivljenje pocasi, pocasi vraca v stare tirnice. Tako je tudi prav. Danes je nedelja, ura dopoldanska. Pa se je ze toliko zgodilo!
Nas domaci mulec, Jesussly (ga mam ful rada, mulca nagajivega in pubertetniskega!) nam ze nekaj casa razlaga, da ima prijatelja Jasona. V redu, saj imamo vsi prijatelje, a ne? Ampak ta Jason je nenavaden prijatelj za nasega mulca, saj ima 24 let, Jesussly pa 14 in pol. Vedno govori o njemu kot o dobrem prijatelju, Jason to, Jason ono. V njegovih oceh je krasen fant, pa bogat, pa izobrazen, pa vse kar je se takega. Mi smo se samo rezali in ga hecali, da zagotovo ni prijazen zaradi njega ampak zaradi njegove lepe sestre Livnell.
Smo tako spet povisevali kot grozd nekaj dni nazaj zvecer in klepetali. Jesuslly pa je spet na dan privlekel tega Jasona. Vsi smo se krohotali, ker je rekel, da hoce Jason govoriti z Mario. Jaz sem se rezala na vsa usta in mu rekla naj ga kar pripelje, se bom jaz pogovarjala z njim namesto odsotnega oceta, ha, ha!

Zelo razpolozeni Jesuslly, porocni mesetar, na danasnjo nedeljo. Tudi stric ga je razveselil z darilom.

Vsi smo ze skorajda pozabili ta saljivi pogovor. Jesuslly pa ne. Danes zjutraj, takoj, ko sem se prebudila, ura je bila okoli osme zjutraj, zaslisim Mario, kako me klice pod balkonom. Delovala je nekam vznemirjeno, govorila pa je, naj nujno pridem dol, ker verjetno prihaja. Na moje vprasanje kdo, je vsa zadihana spravila iz sebe samo - on, on. Ne vedoc, kaj se dogaja, se odpravim po stopnicah. Ko pridem ven, je pred hiso pravkar ustavila bela toyota in iz nje je stopil Jesuslly. Takoj mi je bilo jasno, da je v hiso prisel snubec! Da pades dol! Bila sem prica pravi proceduri indijskega snubljenja. Res sem hvalezna bogu, da lahko prav od blizu spremljam toliko razlicnih navad mojih ljubih Indijcev.

Nasa Mici je zamrznila. Cisto se je tresla. Ker zdaj gre pa zares! Jasonu sem ponudila roko v pozdrav, videlo se je, da je tudi on vznemirjen. Maria pa je komaj izdavila povabilo, naj stopi v hiso. Odsli smo v dnevno sobo, ki ji jaz recem show room. Domaci jo nikoli ne uporabljajo, ceprav je najlepsi prostor v hisi. Prostorna, lepo opremljena, z ogromno LDC televizijo (ki je nihce nikoli ne gleda) in z moderno napravo z velikimi zvocniki za poslusanje muzike (ki je tudi nihce nikoli ne poslusa). Mladenic je povabilo sprejel in Marii izrocil skatlo z darilom (notri so bile toblerone cokolade). Zrak je bil od vznemirjenja tako gost, da bi ga lahko rezal z nozem. To pa ni bilo vec sala, ki bi se ji vsi krohotali, Jason je res prisel snubit Livnell! Maria ni bila sposobna reci besede. Zelela sem oditi, ampak me Nasa ni pustila. Skoraj je padla na kolena v kuhinji, naj ostanem. OK, sem si rekla, pa se igrajmo. Sla sem v dnevno sobo in povprasala mladenica, ce je prisel zaradi Livnell. V odgovor je pokimal, tudi njemu beseda ni sla iz ust. V hecu sem rekla, da sem predstavnica odsotnega oceta, Maria pa je vneto kimala zraven. Potem je odsla skuhat caj. Medtem sva se z mladenicem zacela pogovarjati. Name je naredil dober vtis. Ko se je vrnila Maria s cajem, je bilo vzdusje ze boljse. Jesusslya pa ni bilo vec, ker je moral k verouku.
Jason se mi je zdel zelo iskren. Povedal je, da njegovi starsi vedo, da se je oglasil, naslednjic si zeli priti z njimi. Da mu je Livnell zelo vsec je rekel, ker je tako sramezljiva in ker nima mobilnega telefona, ces da je on se stare sole fant, da so mu vsec stare navade. Doma so stirje sinovi, imajo hotel in trgovino, on pa si bo sezidal svojo hiso. Dela na ladji in dobro zasluzi. Bil je iskren in tudi povedal, da ima problematicnega starejsega brata, ki popiva in je zelo agresiven.Rekel je, da rajsi to pove sam, kot pa da bi izvedeli od drugih ljudi.
Nato se je tudi Nasa malo odprla in ga zacela sprasevati stvari, ki jo zanimajo. Vmes sem sla v kuhinjo, kjer je bila Livnell in ji rekla, naj gre Jasona vsaj pozdraviti. Ni sans, je bil njen odgovor. Nisem je silila...
Vrnila sem se v dnevno sobo in fanta vprasala, kako lahko pride snubit dekle, ki jo sploh ne pozna. Pa je rekel, da ve, da je sramezljiva in da ne hodi naokoli z drugimi fanti, kar mu je zelo vsec. Potem pa je povedal, da ga je "zadelo", ko jo je prvic videl na avtobusni postaji. "Sploh ne znam povedati, kaj se je zgodilo z menoj," je rekel "in tudi dva dni pred obiskom nisem mogel spati od vznemirjenja!" Vsec mi je bil, ker je spregovoril o svojih custvih, mladenic ima nek sarm. Vse pa je seveda odvisno od Livnell. Njej fant ni tako vsec, ker ni nikakrsen lepotec, ampak obicajen fant. Ko pa z njim govoris, ti postane vsec. Je pa seveda tudi njej godilo, da se je zanimal zanjo. Hotela je vedeti vse podrobnosti. Jason je bil zelo vljuden in je rekel,  da noce pritiskati na Livnelll, da ve, da mora hoditi se v solo, on pa jo je pripravljen cakati...
No, pa imam snubca. To bo se veselo. Jasno, Nasa je takoj vrtela telefon, ko je Jason odsel. Ze med obiskom je seveda obvestila svojega moza o pomembnem dogodku. Jasonu je tudi razlozila, da brez moza ne more reci nic...

Livnell na dan, ko je v hiso prisel prvi snubec. Niti za sekundo se ni prikazala. Rajsi je trepetala v kuhinji!

Pred dnevi sem bila namenjena v Margao, pa mi je med potjo crknil skuter. Na sreco ne dalec od nasega vaskega mehanika. Pripeljala sem skuter tja in prijazni mehanik mi je rekel, naj pocakam dve minuti. Seveda sta se tisti dve minuti razvlekli na pol ure. Ta cas sem uporabila za opazovanje delovanja te mehanicne delavnice. Nobenega hitenja, vsak mimoidoci se je ustavil, in sef ter mlad mehanik, ki je delal z njim, sta si oba vzela cas, da sta poklepetala s prisleki. Nikomur se ni mudilo nikamor. Vse je bilo zelo na izi. Ko sem prisla na vrsto je mehanik potreboval le 15 minut, da mi je suter spravil nazaj v zivljenje. Spet z nasmehom na ustih in lepo pocasi. Ko je delal je prijetno klepetal z menoj. Skuter je bil popravljen, za vse skupaj sem porabila eno uro, cena popravila je bila nizka. Kako ti ljudje zivijo popolnoma drugace od nas! Fino pa se mi je zdelo, da sem se cisto prepustila, nic nisem bila nervozna, tudi jaz sem klepetala in se smejala. Na koncu sem vprasala, koliko sem dolzna, pa mi je sef odgovoril, da 3.700 rupij. Vedela sem, da se sali (toliksna je verjetno mesecna placa mladenica, ki dela z njim), in mu rekla, naj naredi kar na okroglo 4.000 rupij. Vsi smo se zasmejali, potem pa mi je zaracunal 50 rupij (okoli 80 centov). Ker je dobro opravil svoje delo semu mu dala 100 rupij.

Tole sta glavna frajerja na motoristicni mehanicni sceni v Benaulimu. Upram, da prepoznate mojega lepotca z zelenimi crtami...


Danes pa koncno pridejo v Benaulim Slovenci, 14 jih bo. Med njimi je tudi moja prijateljica Ljuba in nekaj znancev. Mislim, da bo se veselo. Bom porocala, ko bom imela cas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar