sobota, 27. oktober 2012

D day

Takole. Zdaj gre pa zares. Že cel teden imam "rajzefiber", danes ob polnoči pa se začne moje vsakoletno potovanje v ljubo mi Indijo. Že tretjič bom del jeseni in zimo preživela v Indiji. Zakaj? Iz čisto preprostega razloga - ker obožujem morje in sonce! Pa še za moj penzionistovki žep je to blagodejno.

Dragi prijatelji, ker sem imela lansko leto veliko dela s pisanjem mailov, sem se letos odločila, da bom pisala blog. Ne vsak dan (ali pa tudi, če me bo zamikalo), popisala pa bom dogodke, ki so se me tako ali drugače dotakmnili. Saj veste, mene zanimajo odnosi med ljudmi, malo manj pa kraji in geografija.
Letos potujem iz Munchna prek Dohe do Bangaloreja, kjer bom nekaj časa v Babinem ašramu. Da se naštelam. To mi bo zagotovo koristilo.

Zdaj pa bom spakirala še tegale računalnika, zato vas vse objemam in naslednjič se beremo že v Indiji. Indija, prihajaaaaaaaam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar